Weer even een berichtje van ons... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van martine en ariena - WaarBenJij.nu Weer even een berichtje van ons... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van martine en ariena - WaarBenJij.nu

Weer even een berichtje van ons...

Blijf op de hoogte en volg martine en ariena

22 April 2013 | Nederland, Nederland

Vandaag is het alweer maandag 22 april, dat betekent dat de tijd hier in Suriname er alweer bijna op zit...

Op het moment dat we deze weblog schrijven zijn we nog in guesthouse AlbergoAlberga in Paramaribo. Over een paar uurtjes hopen we weer te vertrekken naar Brownsweg. Helaas is daar ongeveer 2 weken geleden de internetverbinding weggevallen, waardoor we in ons huisje geen internet meer hebben, vandaar een berichtje vanuit Paramaribo in plaats vanuit Brownsweg.

We hebben het nog steeds erg naar ons zin. Inmiddels hebben we door middel van de kind- en oudergesprekken alle informatie ontvangen die wij nodig hebben om ons onderzoeksverslag te schrijven. We zijn daar dan ook mee bezig en hopen met ons onderzoeksverslag een heel eind te komen aan het eind van onze periode hier.

Donderdagmiddag 2 mei hopen we weer naar Nederland te vliegen en daar vrijdagmorgen 3 mei te arriveren.
Het geeft gemengde gevoelens. De tijd hier was ontzettend gaaf en een enorme ervaring, maar aan de andere kant ook leuk om weer terug te komen naar Nederland.

Hopelijk gaat het met jullie ook allemaal goed.

Groetjes en tot in Nederland,
Ariena en Martine

• 22 April 2013 - 19:10

Arja:

Hallo lieve meiden,
    Veel plezier nog de laatste weken en ook alvast een goede reis naar huis (waar jullie familie jullie vast met open armen zal ontvangen!)
    liefs, Arja

• 22 April 2013 - 19:37

Familie Minnaard:

Hoi Martine,

Leuk weer een verslag! Je zult wel een hoop verhalen hebben als je thuis komt:).
    Het is hard gegaan joh. Nou geniet nog van deze laatste weken en tot ziens!
    Alvast een goede reis terug toegewenst.
    Groeten, John, Johanneke en Sofia!

• 22 April 2013 - 22:24

Marjolein Hoes:

ha Ariena en Martine,

Ik sluit me volledig aan bij de vorige 2 reacties. Nog ruim 1,5 week!!. geniet nog samen met volle teugen en succes met de laatste loodjes van het onderzoeksverslag. Ik neem aan dat een deel thuis verder moet worden afgerond, of laten jullie je resultaten en conclusies met advies achter in Brownsweg?
    (beiden een warm onthaal thuis en Ariena , jij fijne thuiskomst net op tijd voor de verjaardag van je zusje.) Anton en ik moeten die dag , 4 mei, verplicht naar je tante Arja en ome Cor...was echt niet onderuit te komen. Zo kunnen we ook nooit eens in rust aan dodenherdenking meedoen.
    lueve groet, Marjolein uit gouda

• 23 April 2013 - 00:14

Charlotte:

succes nog even met typen meiden! Tot in Ned op de ouwe vertrouwde CHE....

• 24 April 2013 - 13:27

Irma:

Hé meiden!

Geniet er nog van daar! Ik vind het helemaal niet erg dat jullie bijna terug komen!!

• 26 April 2013 - 22:13

Ewout Van Der Giessen:

Ha die Ariena en andere dame,

Leuk weer een bericht van je te ontvangen en fijn dat het tot nog toe ( voor zover wij weten ) goed met jullie mag gaan. Nou, mn souvenirtje kan ik vergeten begrijp ik.........maar Cora en ik hebben wel een ontzettend mooie kaart van je gekregen met prachtige foto s. Ook prima hoor! Alleen hoe zit dat precies....die kaart heeft een Hollandse stempel op de postzegel.... Maakt niet uit natuurlijk maar wel leuk die kaart.
    Geniet nog even die laatste week, jammer dat je Koningsdag gaat missen, alhoewel in deze voormalige kolonie zal er ook wel nieuws zijn uit het verre Nederland.
    Ik kan me goed voorstellen dat je het ook weer prima vind om naar huis te komen, het staat in ieder geval prima op je CV en als je een referentie nodig hebt dan weet ik nog wel iemand ( ha ha )
    Hartelijke groet van Cora en Ewout.